reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľuboš Kuchárek

Ľuboš Kuchárek

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mam 20 rokov, som študentom VŠ, kto by o mne chcel vedieť viac, nebojte sa a napíšte mi, nehryziem:)) Teším sa na každý úprimný názor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Všetko spať!

Ľuboš Kuchárek

Všetko spať!

Ako som tak „surfoval“ po Internete, kdesi som sa dočítal, že začiatkom súčasného stupňovania napätia medzi Slovákmi a Maďarmi bola jedna maďarská pesnička. Tá vznikla v čase predvolebného obdobia na Slovensku. Vyšla na cédečkách a kazetách a predávala sa a možno sa ešte aj predáva v Maďarsku za 500 forintov. Takto Maďari prejavili pred našimi voľbami ich záujem a strach o budúce postavenie „slovenských Maďarov“ žijúcich na Slovensku... Mne tento preklad priniesol ukázať kolega z práce a vraj bol zverejnený v istých slovenských predvolebných novinách. Dodávam, že týmto nechcem rozdúchavať Slovensko-maďarské nepokoje! Avšak myslím si, že ak budeme „smeti zahrabávať popod koberec, poriadok neurobíme“ a teda ľudia majú právo to vedieť. Toľko môj názor k tomuto aj k mojím predchádzajúcim článkom, venovaným tejto problematike.

  • 30. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Kto koná a kto len rozpráva?

Ľuboš Kuchárek

Kto koná a kto len rozpráva?

Po výzve premiéra Gyurcsányho, v ktorej Róberta Fica vyzýva, aby zaujal politické stanovisko a zároveň prijal nevyhnutné opatrenia v boji proti protimadarským výrokom na Slovensku (http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2867906), som sa rozhodol ukázať, kto ako koná a bojuje proti národnej neznášanlivosti a proti extrémizmu. Je skutočne dôležitejšie sa ako vláda od extrémistov dištancovať a ďalej nerobiť nič? Alebo je viac ako morálne a správne konať, vyšetrovať a snažiť sa nájsť páchateľov extrémizmu? Kto teda svojím konaním extrémizmus podporuje a kto proti nemu bojuje?

  • 27. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Béla Bugár a protimadarské útoky

Ľuboš Kuchárek

Béla Bugár a protimadarské útoky

Na úvod chcem vyjadriť poľutovanie nad útokom na Nitriansku študentku. Takto sa normálny človek nespráva ani voči menšinám a už tým pádom nie k žene. Je to úbohé a zbabelé... Študentke prajem skoré zotavenie a dúfam, že na Slovákov nezanevrie, nie sme takí všetci. No a práve táto udalosť opätovne otvorila diskutovanie o protimaďarských náladách na Slovenku. Je skutočne smutné, že aj takí ľudia sa nájdu medzi nami. Som však rád, že slovenská polícia sa k tomuto činu postavila správne. A samozrejme aj za SNS, ktorá útoky odsúdila a dala najavo, že nie je jej snahou podporovať takéto incidenty. Kto ma tentoraz znepokojil, bol samotný Béla Bugár. Človek, ktorého som si ako politika dlhý čas vážil, ale v poslednom čase v mojich očiach ako politik, aj ako človek upadá.

  • 26. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 102
Slovensko vs. Maďarsko

Ľuboš Kuchárek

Slovensko vs. Maďarsko

V predošlom článku, v ktorom som sa rozhodol navrátiť k téme ktorou sa zaoberám a tou je politika. Tento článok bol však len takým „ftípkom“. Je mi ľúto, že pokračovaním musí byť téma Slovensko-Maďarských vzťahov, ale som Slovák a som na to patrične hrdý, tak mi dnešné správy v tlači a na internete nedajú nevyjadriť sa...

  • 22. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 76
Sorry

Ľuboš Kuchárek

Sorry

  • 22. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 485x
  • 0
reklama
Bumerang

Ľuboš Kuchárek

Bumerang

  • 22. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Lodička

Ľuboš Kuchárek

Lodička

  • 22. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Moja vízia budúcnosti Slovenska

Ľuboš Kuchárek

Moja vízia budúcnosti Slovenska

Väčšina mladých ľudí v mojom veku sa o politiku nezaujíma, alebo sa až teraz k nej nejako prebíjajú. Ja sa politiku zaujímam už nejaký čas. Pozorujem, hodnotím, smejem sa.... Vlastne ani neviem presne odkedy. Ale vždy ma slovenská i zahraničná a svetová politika zaujímala. Teraz po júnových predčasných voľbách som akosi o politiku stratil záujem...Ale pomaličky sa do toho dostávam späť. S kamarátmi sme preberali vzniknutú situáciu a k ničomu prevratnému sme neprišli. Potom som však podebatil s mojou dobrou kamoškou TISkárkou z jednej nemenovanej technickej školy. Dospeli sme k jednoduchému riešeniu ako zaistiť našej vlasti prosperitu, hospodársky rozmach, vzdelanie mladým, zvýšenie pôrodnosti, stúpajúcu životnú úroveň a sociálne istoty a iné. Všetci sa doteraz mýlili. Nejde nám o dane, o privatizácie... Heslo našej novej strany znie „TISkárka pre každého!“

  • 19. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 463x
  • 31
Mačičky – kačičky

Ľuboš Kuchárek

Mačičky – kačičky

  • 10. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Smrť

Ľuboš Kuchárek

Smrť

  • 10. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
Jednoduché dievča

Ľuboš Kuchárek

Jednoduché dievča

  • 10. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kde končí nekonečno??

Ľuboš Kuchárek

Kde končí nekonečno??

Občas zvykneme s kamošmi po futbale pri kofolke trocha filozofovať, či riešiť nejaké rébusy a pod. Tento krát sme ako obvykle prešli opäť množstvo tém. Od geografie, cez historické bitky a cirkev sme sa dostali až do ďalekého, neznámeho vesmíru:) Podotýkam, že toto sa nám bežne darí za triezveho stavu:)) Ale hneď späť k téme. Práve vo vesmíre sme sa dostali k slovku „nekonečno“. Kde sa vzalo? Čo vlastne ono nekonečno znamená? Vieme si vôbec význam tohto slova skutočne predstaviť?

  • 8. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 32
Myjava - „turistom dokorán otvorené mesto“

Ľuboš Kuchárek

Myjava - „turistom dokorán otvorené mesto“

Včera sme boli s otcom na Myjave. Naším cieľom bola jedna očná optika. Ten typ, ktorý sa uchytil ako dobrý nápad, s očnou ambulanciou priamo v predajni. Je príjemnejšie nechať si spraviť vyšetrenie očí priamo v predajni, než sa vliecť dakde do nemocnice, kde v čakárni vysedíte nekončiace hodiny s klebetiacimi babkami o tom akí sú dnes už aj tí mladí chorí a za ich časov také nebývalo...a kopa iných ,,horúcich“  tém. Jediné čo z toho máte je akurát tak zvýšený očný tlak a lekára nechápavo nad vami krútiaceho hlavou.

  • 2. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Šípková rúženka

Ľuboš Kuchárek

Šípková rúženka

Je to taká moja malá zjednodušená verzia. Ale účel nebol pripomenúť si túto rozprávku, práve naopak, je tu medzi nami niekto, kto mi pripomenul hlavnú hrdinku tejto rozprávky...

  • 31. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Prázdne slovíčka

Ľuboš Kuchárek

Prázdne slovíčka

  • 31. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 34
reklama
V ľudoprázdne

Ľuboš Kuchárek

V ľudoprázdne

  • 30. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Rudý anjelik

Ľuboš Kuchárek

Rudý anjelik

Vačšina mojej tvorby nepatrí k práve veselým dielkam, vačšinou vyjadruje sklamanie, hnev alebo len tak myšlieky, ktoré mi bez príčiny blúdili hlavou v období, keď som ich písal. Ale nepatrím k zatrpknutým ľuďom, ktorí po pár sklamaniach zanevreli na svet a život(ved mám 20 a dúfam ešte kopec dobrého pred sebou).Aj vtedy som vedel občas napísať niečo veselé. V kúpeľoch v Novom Smokovci som spoznal jednu úžasnú osôbku, ktorej som práve túpto básničku napísal:)

  • 29. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Očný klam

Ľuboš Kuchárek

Očný klam

Vo vzťahu sa nám často stáva, že sa na partnera dlho pozeráme cez ružové okuliare...a až po čase otvoríme oči dokorán a zistíme, že si našu lásku vôbec nezaslúžil a bola to chyba...

  • 29. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Koniec

Ľuboš Kuchárek

Koniec

  • 29. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 416x
  • 0
Prepáč mi to

Ľuboš Kuchárek

Prepáč mi to

  • 28. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 34
reklama
SkryťZatvoriť reklamu