reklama

Mačičky – kačičky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mačičky – kačičky


Už nie som na vlnke klbko,
s ktorým ako mača malé si sa hrala.
Keď povedal som prvý krát nie – trpko,
slová kryli činy, po ktorých by ‘s zaplakala.

Sama si ma upiekla z čisto novej hliny,
už nie sme malé mačičky.
Čo viac si ‘s mohla priať? – som iný!
Tak čo čakala si – kačičky!?


LK

Ľuboš Kuchárek

Ľuboš Kuchárek

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mam 20 rokov, som študentom VŠ, kto by o mne chcel vedieť viac, nebojte sa a napíšte mi, nehryziem:)) Teším sa na každý úprimný názor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu