reklama

Prepáč mi to

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Prepáč mi to


Tak mi to prepáč,
prepáč,
že srdce mi inde mieri,
prosím, už neplač.

Tak odpusť mi,
odpusť,
že na tvári
úsmev uschol mi.

Prepáč mi prosím,
prepáč,
že neviem ti klamať,
proste povedať to musím.

Prepáč mi, prosím ťa
prepáč,
že životom mojím
už nezveziem ťa.


LK

Ľuboš Kuchárek

Ľuboš Kuchárek

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mam 20 rokov, som študentom VŠ, kto by o mne chcel vedieť viac, nebojte sa a napíšte mi, nehryziem:)) Teším sa na každý úprimný názor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu